איך אנו עובדים
1. הגדרות ומי אנחנו
כאשר אתה מבצע הזמנת יחידת דיור, חברת TravelAsk LTD. סיפקה והיא אחראית על הפלטפורמה - אך לא על חוויית הנסיעה עצמה (ראה 1B למטה). TravelAsk LTD היא חברה הנקיימת לפי חוקי ההונג קונג (TravelAsk Limited, רישום מס': 76185799, כתובת עסקית: 302 דס וואו רחוב סנטרל, שיאונג ואן, הונג קונג).
2. איך עובדת השירות שלנו?
אנו מקלים עליך להשוות הזמנות ממספר מלונות, בעלי נכסים וספקי שירות אחרים.
כאשר אתה מבצע הזמנה בפלטפורמה שלנו, אתה נכנס להסכם עם ספק השירות (אלא אם נאמר אחרת).
המידע בפלטפורמה שלנו מבוסס על מה שספקי השירות מספרים לנו. אנו עושים את מיטב המאמצים לשמור על העדכונים בכל עת, אך בצורת ריאלית, יכול לקחת מספר שעות לעדכן, למשל, תיאורי טקסט ורשימות של הציוד שתיאורים מציעים.
3. עם מי אנו עובדים?
רק ספקי השירות שיש להם יחס חוזי איתנו יוצגו בפלטפורמה שלנו. הם עשויים להציע חוויות נסיעה מחוץ לפלטפורמה שלנו גם.
אנו לא בעלי של חדרי יחידת דיור בעצמנו - כל ספק שירות הוא חברה נפרדת שהסכימה לעבוד איתנו בדרך מסוימת.
הפלטפורמה שלנו מציגה לך כמה יחידות דיור אתה יכול להזמין אצלנו ברחבי העולם - ועמוד תוצאות החיפוש שלנו מספר לך כמה מהן עשויות להיות מתאימות לך, בהתאם למה שאמרת לנו.
4. איך אנו מרוויחים כסף?
אנו לא קונים או (מ-)מכרים מוצרים או שירותים. לאחר ששהייתך נגמרת, ספק השירות פשוט משלם לנו עמלה.
5. מחירים
התערים שמוצגים בפלטפורמה שלנו נקבעים על ידי ספקי השירות. אנו עשויים לממן פרסים או תועלות אחרות מכיסנו האישי.
כאשר אתה מבצע הזמנה, אתה מסכים לשלם את עלות חוויית הנסיעה עצמה וכל העלויות והמסים האחרים שעלולים להתייחס (לדוגמה, עבור פריטים נוספים). המסים והעמלים עשויים להשתנות מסיבות שונות, כגון מיקום ספק השירות, סוג החדר שנבחר ומספר האורחים. תיאור המחיר מספר לך האם נכללים או מחויבים מסים ועמלים כלשהם. תוכל למצוא מידע נוסף אודות המחיר במהלך ההזמנה שלך.
הפלטפורמה שלנו מספקת תיאורים של ציוד ומתקנים כלשהם שספקי השירות מציעים (על סמך מה שהם מספרים לנו). היא גם מספרת לך כמה הוצאה נוספת יעלה, אם בכלל.
6. תשלומים
יש שלושה דרכים שבהן תיתכן לשלם עבור ההזמנה שלך:
ספק השירות יחייב אותך במלון.
ספק השירות יחייב אותך מראש. אנו (או השותפים שלנו) יאספו את פרטי אמצעי התשלום שלך ויעבירו אותם לספק השירות.
אם תבטל הזמנה או לא תופיע, כל דמי ביטול/לא הופעה או החזר יתלוו במדיניות ביטול/לא הופעה של ספק השירות.
7. דירוגי כוכבים
אנו לא משוים דירוגי כוכבים. בהתאם לתקנות מקומיות, הם משוים (א) על ידי ספקי השירות עצמם או (ב) על ידי צדדים שלישיים עצמאיים (לדוגמה, ארגונים שמערכים מלונות). בכל מקרה, דירוגי כוכבים מציגים לך איך יחידות הדיור עומדות ביחס לערכם, המתקנים והשירותים הזמינים, בין היתר. אנחנו לא מטילים מדדים משלנו על דירוגי כוכבים, ואיננו בודקים דירוגים אלה, אך אם נודע לנו שדירוג מסוים אינו מדויק, נבקש מספק השירות להוכיח אם הם ראויים לדבר כזה - או להתאים אותו!
כיצד נראה דירוג בכוכבים: 1-5 כוכבים צהובים לצד שם הנכס.
8. אחריותות
אנו מקבלים מידע מספקי השירות, ולא נוכל להבטיח כי הכל מדויק - אך בעת הספקת הפלטפורמה שלנו, אנו נוקטים בזהירות סבירה ונתנווה באמינות מקצועית. אלא אם כן פעלנו בלתי נאות או היינו אי זהירים, איננו יכולים להימלט מאחריות על שגיאות, הפסקות או חסרונות במידע. כמובן, נעשה כל שביכולתנו כדי לתקן/לתקן אותם לאחר שנהיה ערעור עליהם.